FİRARİ MÜRDÜM ÇİÇEĞİ kitabım ÇIKTI okudunuz mu ?

2.11.15

Melek Olumlaması


Melekler beni seviyor. Melekler her daim sevgi enerjisi benimle. Sevginin en saf olanını meleklerle yaşamıma davet ediyorum. Meleklerin isimleri bile bana sevgiyi çağırıyor. Melekler Allah’ın sevgi dolu elçileridir. Meleklerim beni sever ve kollar onlarla güvendeyim. Sevgiyi yoğun hissettiğim anlarda meleklerim beni daha çok onaylar. Allah sevgim beni daha çok meleklere yakınlaştırıyor. Sevgi melek enerjileri benim güç kaynağım. Meleklerimi seviyorum ve sorunlarımı onlarla aşıyorum. Gerçek sevgiyi meleklerle keşfediyorum. Sevgiyi yaşamıma meleklerle taşıyorum. Benden artık sevgi çıkar, bana hep sevgi gelir. Korkularımı geride bıraktım seviliyorum. Koruyucu meleğim bana sevgiyi öğretiyor. Aşkta sevgi enerjisini meleklerimle yönlendiriyorum. Evrenin en yoğun sevgi enerjisi meleklerimle birlikte bana rehberlik ediyor. Sevgi tüm yaşamımı meleklerle değiştiriyor. Yaşamımı sadece sevgi yönetiyor.


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Sizin Yorumunuz.!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...