FİRARİ MÜRDÜM ÇİÇEĞİ kitabım ÇIKTI okudunuz mu ?

3.11.15

Meleklerden Rüyada Mesaj Almak


Aşka dair meleklerden rüyanızda mesaj almak isterseniz Baş Melekler Rafael, Haniel,Raziel size eşlik edecektir. Üzerinde çalıştığınız aşk konusunun düzelmesi, şifalanması, bitmesi ya da başlaması sizi yaşamınızda başka kapılar açmak içinde bu boyutta bulunma nedenini bulmuş olursunuz. Aşkta asla yanlış niyetler içinde olmayın. Ne yaparsanız size geri döner. Kendini seven hayırlı olanı ister. O sizi üzüyorsa size ait enerji değildir, onu hala boş yere ve sizi bloke edeceğini bile bile yaşamınızda tutmayın.  
Baş melek Uriel Aşkta doğruyu, güzeli ve beni mutlu edecek olanı şimdi yaşamıma çağırmak istiyorum. Beni aydınlat ve beni ışık ile donat. Geçmişimi aşk adına şifalandır, artık karanlıktan çıkıyorum. Ego mu ve yanlış aşk seçimlerimi benden uzak tut. Beni anla ve aşkı şimdi tüm güzelliğiyle yaşamıma getir.


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Sizin Yorumunuz.!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...