FİRARİ MÜRDÜM ÇİÇEĞİ kitabım ÇIKTI okudunuz mu ?

10.12.15

Bağışlamak



Hissettiğiniz acı ve kırgınlık başka birini değil kendinizi bağışlamakla ilgilidir. Herkesi bağışlamaya kesinlikle istekli olduğunuzu ifade edin. “Geçmişi arkamda bırakmaya istekliyim. Bana zarar vermiş olabilecek herkesi bağışlamak istiyorum. Başkalarına vermiş olabileceğim tüm zararlar için kendimi bağışlıyorum.” Hayatınızın bir noktasında size herhangi bir şekilde zarar vermiş olabilecek birini düşünüyorsanız, o kişiyi sevgiyle kutsayın ve onu serbest bırakarak düşüncenizden kurtulun. Bana zarar vermiş insanları bağışlamış olmasaydım, bu gün bulunduğum yerde olamazdım. Geçmişte bana yapmış oldukları şeyler için bu gün kendimi cezalandırmak istemiyorum. Bunun kolay olmayacağını söylemiyorum. Sadece şimdi geçmişe bakıp şöyle diyebiliyorum. “Ah evet, bu şey olmuştu.” Ama artık orada yaşamıyorum. Bu söz konusu davranışa göz yummak değildir. Başka birinin size zarar verdiğini düşünüyorsanız, haklı bir şekilde size ait olanı kimsenin alamayacağını bilin. Eğer gerçekten size aitse doğru zamanda size GERİ DÖNECEKTİR. Eğer bir şey size geri dönmüyorsa, dönmemesi gerekiyor demektir. Bunu kabullenmeli ve hayatınıza devam etmelisiniz. Bir an için gözlerinizi kapayın ve önünüzde güzel bir su akıntısı hayal edin. Eski acı verici deneyimi, kırgınlığı, bağışlamamayı akıntıya bırakın. Tamamen çözülüp gözden kaybolana kadar suyla birlikte sürüklendiğini hayal edin. Bunu elinizden geldiğince sık bir şekilde yapın.

NoT: Pozitif Gücün Büyüsü (L.Hay) adlı kitaptan alınmıştır.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Sizin Yorumunuz.!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...