FİRARİ MÜRDÜM ÇİÇEĞİ kitabım ÇIKTI okudunuz mu ?

24.12.15

Günlük Olumlama Öğretileri


·         Ben ruhum bende yerin yok. Ben ruhum sadece iyi ve kusursuz düşüncelerini barındırırım.
·         İyi şeyler düşün, söyle, davranışta bulun, çok şey kazanacaksın.
·         Evrene minnet duyacağım ihtiyaçlarımı sıralıyorum. Sevgiyle sahip olduklarım için teşekkür ediyorum.
·         Herkes ve her şey için mutluluk, sağlık dolu bir dünya diliyorum.
·         İçimden gelen her derin istek için minnet duyuyorum.
·         Evrenin gücüyle arabaya her binişimde gideceğim yere trafik rahat kolayca akıyor. Ben rahat mutlu bir şekilde gideceğim yere vaktinde varıyorum.
·         Aklımdan negatifliklere iyi düşünerek izin vermiyorum. Hep daha fazla iyi düşünerek içime yerleşmesine engel oluyorum.
·         Bahaneniz ne olursa olsun siz yine yeniden mutlu olmaya bakın.
·         Pozitif düşünerek her gün her şekilde daha iyiye gidiyorum.
·         İsteğim gerçekleştiği zaman ………..MUTLUYUM deyin.
·         Sevgi başkalarını takdir etmek, iltifat etmek, minnet duyup hissetmek ve güzel sözler söylemektir.
·         Bu gün hayatımın en güzel günü, bu güzel gün için teşekkür ederim.
·         Kendim için istediğim huzur, bolluk, sağlık, sevgi, mutluluk dolu iyi bir hayatı HERKES içinde diliyorum.
·         Sözcüklerde iyilik GÜVEN, düşünce de iyilik DERİNLİK, vermede iyilik SEVGİ yaratır.
·         Güzel olan her şeyi arzuluyorum.
·         Mutlu olmak için tüm pozitifleri seçiyorum.
·         Dışarıdaki olumsuzluklara rağmen, ben mutlu ve huzurlu kalarak sükuneti seçiyorum.
·         İçimde duygu ve düşüncelerimi yöneterek dünyamı değiştiriyorum.
·         Başkalarına mutluluk vererek kendimi mutlu kılıyorum.
·         Duyguyla odaklanıp istediğimi yaratıyorum.
·         Bu inanılmaz gün için teşekkür ederim.
·         Yapmaya karar verdiğim ve inandığım her şeyde başarılıyım.
·         Kendimi inanılmaz bir hayat yarattığım için takdir ediyorum.

·          
       NoT: The Secret/ Günlük Öğretiler(R.Byrne) adlı kitaptan alıntıdır.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Sizin Yorumunuz.!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...