FİRARİ MÜRDÜM ÇİÇEĞİ kitabım ÇIKTI okudunuz mu ?

15.12.15

Pozitif Olumlama


·         İnanmayı seçerek zihnimde çok kolay değişim yaratıyorum.
·         Ben değerliyim ve her şeyi hak ediyorum.
·         Kendimi severek hayatı dolu dolu yaşıyorum.
·         İçimde olan …..seni sevgiyle kutsuyorum ve benden gitmene izin veriyorum.
·         Kendim için ……..istenen neyse kabul ediyorum.
·         Eski olumsuz inançlarımı seviyorum ve hepsinden sevgiyle kurtuluyorum.
·         Benim için değişmek son derece rahatlık vericidir.
·         Sonuna kadar açık olan yolumda geçmişi geride bırakıyorum.
·         Bilmem gerekenin bana açıklanacağına inanıyorum.
·         Çevremde olan biteni fiziksel olarak kontrol edemesem bile benimle ilgilenildiğine inanıyorum.
·         Zihnimdeki korku beni korumak ve yardım etmek istediğinin farkındayım. Sana teşekkür ederim.
·         Dünyamda her şey güvenle yolunda gidiyor. Beni yaratan güç ile BİR’im.
·         Kendimle ilgili kabullenemediğim nedir?
·         Ruhsal gelişimim için yüksek benliğim rehberliğinde daima iyi şeylere gidiyorum.
·         Her durumda gerçekten kendime güveniyor ve iyi hissediyorum.
·         Önümde daima mutluluk, huzur, şifa, zenginlik, anlayış, şefkat, bağışlayıcı, özgürlük, özgüven ve kendimi sevme kapıları açılıyor.
·         Benim dünyamda bulunduğum yerde hayat harika ve her şey mükemmeldir.
·         İçimdeki benden büyük güce varlığa güveniyorum. Çünkü her şeyin yolunda ve yüce hayrıma olduğunu biliyorum.
·         İşim yaratıcılığımı özgürce ifade etmeme izin veriyor. Sevdiğim şeyleri yaparak kazancımı artırıyorum.
·         İşyerimdeki kariyerim mutluluk, neşe, kahkaha, bol kazanç getiriyor.
·         Beni seven insanlarla çalışıyor, daima kendimi güvende hissediyorum.
·         Hayatıma gelen iyi deneyimlere karşı daima açığım.
·         Sevginin güvenle bedenimden içeri girmesine izin veriyorum.
·         Ben her şeyi hak ediyorum, hak etmesem bile sahip olmaya istekliyim.
·         Geçmişi arkamda bırakmaya istekliyim. Bana zarar vermiş olabilecek herkesi bağışlamak istiyorum. Başkalarına vermiş olabileceğim tüm zararlar için kendimi bağışlıyorum.”
·         

 NoT: Pozitif Düşünme Gücü (L.Hay) adlı kitaptan alınmıştır.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Sizin Yorumunuz.!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...