FİRARİ MÜRDÜM ÇİÇEĞİ kitabım ÇIKTI okudunuz mu ?

11.1.16

Fark Yaratmak


Eleştiri sinsice zihnimize sızabilir. Kendinizle ilgili yarattığınız hikâyeyle kendinizi sınırlayabilirsiniz. Böylece onun sinsiliğini fark edip geldiği anda düşüncelerinizden çıkarabilirsiniz. Aşağıda kendimizle ilgili yarattığımız hikâyelerin bizi nasıl kısıtlayabileceğine dair örnekler okuyabilirsiniz. Matematiğim iyi değil. Dans etmeyi hiç beceremedim. İyi bir yazar değilim. Çok inatçıyım. İyi uyuyamıyorum. Hiç keyfim yok. Kilolarımla başım dertte. İngilizcem hiç iyi değil. Hep geç kalıyorum. İyi bir şoför değilim. Gözlüklerim olmadan göremiyorum. Arkadaş edinmek benim için çok zor. Para sanki parmaklarımın arasından kayıp gidiyor. Bu gün hava berbat, Trafik korkunç, Servis çok kötü, Ah şu kuyruğa bak zaten hep geç kalır. Siparişimizi vermek için daha ne kadar bekleyeceğiz? Şu motorlu aklını kaybetmiş, Burası çok sıcak, Beklemekten ağaç oldum. Bunlar fak ettirmeden gelen sinsi düşünceler ama çekim yasası hepsini dinliyor. Her koşulda hoşnut olacak bir şey bulma yeteneğiniz var. Her zaman minnet duyabileceğiniz bir şey vardır. Ne söylediğinizin “farkına” vardığınız anda bunları silebilir ve hikâyenizi yeniden yazabilirsiniz. İşte asıl sizin ne olduğunuz budur.
BEN bütünüm. BEN kusursuzum. BEN dayanıklıyım.
BEN güçlüyüm. BEN sevgi doluyum. BEN uyumluyum. BEN mutluyum.
Bunlar için acaba bir şeyler yapıyor musunuz? Hayatın içinden akıp giden zorluklara direnmeyin. Direnince onları kendinize çekmiş olursunuz. Zihninizde istediğiniz şeylere odaklanın. Olumsuzlukların ve zorlukların üstünden geçip gidin. Gökyüzünde olduğunuzu ve bir sürü olumsuzluğa çok yukardan baktığınızı hayal edin. Bunu yapınca olumsuzluktan sıyrılıp onun gerçek halini görebilirsiniz. Bu küçük süreç sizi olumsuz bir durumda boğulmaktan kurtarır. Üç bilge maymunu hatırlıyor musunuz?
Kötülüğü görmezler, Kötülüğü duymazlar, Kötülüğü konuşmazlar
Buda demek oluyor ki olumsuzluğu görmeyin, duymayın, konuşmayın. Bir şeyi arzulamak yasaya uyumlu olmaktır. Arzuladığınız şeyi çekersiniz. Bir şeye ihtiyaç duymak yasanın yanlış kullanılmasıdır. Bir şeye acil ve çaresizce ihtiyacınız olduğunu hissediyorsanız ihtiyaç duyduğunuz şeyi kendinize çekemezsiniz. Çünkü bu duygu korkuyu içerir. Bu tür bir ihtiyaç isteğinizi sizden uzak tutar. Her şeyi arzulayın. Hiçbir şeye ihtiyaç duymayın.
1-İsteyin: Bu demek oluyor ki istediğiniz şeyi iyice düşünerek onu istediğiniz konusunda net olun. Unutmayın ki her şey istediğiniz anda o evrende zaten vardır. İstemek yaratmanın aktif adımıdır.
2-İnanın: İstediğiniz şeyin anında sizin olduğuna inanmalısınız. İnancınız istediğinizin spritüel dünyadan maddi dünyaya geçişi için gerekli yolu sağlar. İnanmak yaratmanın pasif adımıdır.
3-Alın: Zaten sahip olduğunuza inanırsanız alırsınız. Almak yaratmanın üçüncü adımıdır. Kusursuz bir yaratı meydana getiren aktifle pasifi bir araya getirmenizin sonucudur. Yaratı bir pil gibidir. Pozitif, aktiftir. Negatif ise pasiftir. İkisini kusursuz bir biçimde bağlayınca güç elde edersiniz. Mutluluk bir varoluş durumudur ve içinizden gelir. Çekim yasasıyla dışarıda istediklerinizi içinizde bulmalısınız. Ya şimdi mutlu olmayı seçersiniz, ya da mutlu olmamak için bahaneler uydurursunuz. Ama yasa için bahane diye bir şey yoktur.
Gün içinde nasıl hissettiğinizi kontrol etmeyi unutmayın. Bedeninizi kontrol edin ve gevşediğinize emin olun. Her hangi bir gerginlik görürseniz o gerginliği yok edip bütün bedeninizi gevşetmeye odaklanın. Bedeninizde ve zihninizde huzur olsun. Çünkü bu frekans sizi evrenle uyum içinde bir frekansa yükseltir. Bu güne dair amaçlarınızı belirlediniz mi? Yoksa bu günü dünün düşüncelerinin yönetmesine mi izin vereceksiniz? Bu sözler size yardımcı olacaktır.
Bu gün bütün iyilikler bana gelecek
Bu gün bütün isteklerim beni bulacak
Bu gün mucizeler ve sihirler her yerde beni izleyecek
Bu gün hayatımın en güzel günü
Bu güzel gün için teşekkür ediyorum
Hayatınızdaki bütün iyi şeyleri düşünün. Bütün bunları hayatınıza kendinizin getirdiğini düşünün. Duygularınız ve düşünceleriniz bütün bu iyi şeyleri size getirmek için evrenin enerjilerini harekete geçirmiştir. Sizler güçlü bir varlıksınız.

NoT: The Secret/Günlük Öğretiler (R.Byrne) adlı kitaptan alınmıştır.


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Sizin Yorumunuz.!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...