FİRARİ MÜRDÜM ÇİÇEĞİ kitabım ÇIKTI okudunuz mu ?

5.1.16

Palu'ulu Berberde


Ankara’da bir Berber, dükkânında öğleden sonra devamlı müşterilerinden birini traş ederken 25 yaşlarında babayiğit bir delikanlı kapıdan girer.
”Selamün aleyküm babalar” der ve oturur Berber ve müşterisi selamı aldıktan sonra Berber: “hoş gelmişsin yeğen nerelinsen” der.
Delikanlı şöyle bi doğrulur “Baba ben yiğidin harman olduğu yerdenim elazizliyim” der.
Berber hemen döner başlar anlatmaya.
Vay yeğen bak geçen aynı senin gibi bi yiğit geldi traşa oturdu tam fırçayı aldım sabunu basacakken yeğen tuttu elimi, “baba sen ne edisin ben yiğidin harman olduğu yerden elaziz’denim gerek yok sabuna falan bas usturayı” dedi.
İnanırımsınız adamı sabunsuz susuz traş ettim gık bile demedi kalktı gitti harbiden yiğitmiş yav helal olsun.
Delikanlı bu olayı da duyunca iyiden doğrulur, biraz bekledikten sonra sıra kendisine gelir ağır hareketler ile koltuğa oturur. berber fırçayı sabunu alır tam sürecekken
”Yav baba ne edisin dedik ya yiğidin harman olduğu yerdeniz diye bas usturayı.”
Berber lafı duyunca peki yeğen der başlar traşa. Bir kaç dakika sonra delikanlının yüzünün yarısının traşı bitmiştir, ama yüzü de cayır cayır yanmaktadır dayanamaz ve berbere döner.
”Yav baba senin bu yiğit elazizin neresindendi?”
Berber delikanlıya bakıp,
”İçindendi yeğen içinden” der ve hafifçe gülümser. Yüzü cayır cayır yanan yiğit dayanamaz ve:
”Yav baba ben Palu’ luyum sen iyisimi gerisini sabunla” der.


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Sizin Yorumunuz.!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...