FİRARİ MÜRDÜM ÇİÇEĞİ kitabım ÇIKTI okudunuz mu ?

6.1.16

Pişmanlık Zamanı


Testimi doldurmaya gelmedim gönül hanene
Zehrimi dökmek nehrine salkım söğüt gölgende
Öyle çok beni benden ettin ki
S/eken kurşunların haddi hesabı yok

Tarifsiz kelimelere sebep olmasan
Vurulmasam yokluğunda ser hoşluğuna
Serilmezdim yollarına kaldırım taşı gibi
Ve aramazdım salkım saçlarını
Gölgesinde hüzünle soluklanmak için

Çırpınmıyor gülüşler, yarılmıyorsa sevgiden öd
Sahtekâr sarılmalarına alet etme boşuna
Dürüstlüğe ihtiyacım olsa da riyakârlığın fazla
Düş inceden olsa da derinden severken seni
Ki ben içimi sıkarak gideyim

Şimdi pişmanlık zamanı ya sen yaptıklarına
Nedense yapamadıklarıma pişmanım ben
Sussam ehli vicdanım rahatsız bende
Vasıfsız işçisiyim kaderin tüysüz çırak misali
Konuşsam d/ilim çaresiz söz faydasız kalır

Kim bilir nasıl m/eydim şarapça sana dolanan
Akşam ağırlarken yalnızlığı ince belli bardakta
Kokmuş şehrin kırıntısında özlüyorum seni
Ne çok doluydum seninle kadeh gibi az önce
Yine de söyle gitme vaktini sana yolluk hazırlayım

Acıları unutmazsak yas tutmak neye yarar ki
Bir sen mi t/attın mayası bozuk sancıları sanırsın
Ölmek vakti değil mi hazanda?
İşte d/üşüyorum usundan namluyu terkimle usulca
Yoksa sehpaya mı gitmeli pir sultanca h/ak olmayan?


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Sizin Yorumunuz.!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...