FİRARİ MÜRDÜM ÇİÇEĞİ kitabım ÇIKTI okudunuz mu ?

5.1.16

Soruna Odaklanmak


Biriyle birlikte onun hayatındaki bir soruna odaklanırsanız ne ona ne de kendinize faydanız dokunur. Çünkü ikinizde soruna enerji eklersiniz. Ayrıca “benzer sorunları” kendinize çekersiniz. Bunu bilmek sizin içinde diğer kişi içinde çok önemlidir. Böylelikle ikinizde istediğiniz şeylere odaklanabilirsiniz. Sorunu olan kişi istemediği o sorun yerine istediği şeylerle ilgili konuşması için teşvik edilmelidir. Sorun en başta o kişi istemediği şeyler düşündüğü ya da söylediği için gerçekleşti. Bu nedenle bu zincir tepkisi durdurulmalıdır. Yakınlarınızın istedikleri şeyleri söylemelerini sağlayın. Çözüm her zaman budur. Negatif düşünceler sizi tanımlamaz. Gerçek tabiatınız iyidir. Bu nedenle aklınıza negatif bir düşünce geldiğinde kendi kendinize şöyle deyin. “Bu düşünceler benim değil, onlar bana ait değil. Ben iyi biriyim. Kendim ve başkaları için sadece iyi düşüncelerim var.” Şimdi gerçekleri söylüyorsunuz. İşte size negatif düşünceleri durdurmanın yolunu söylüyorum.

Zihninizi kalbinize odaklayın. Derin nefes alın, dikkatiniz kalbinizde olsun. Kalbinizde sevgiyi hissetmeye odaklanın. Dikkatinizi kalbinize ve kalbinizdeki sevgiye vermeye devam ederek nefes verin. Bunu yedi kez tekrarlayın. Doğru bir şekilde yaptığınızda zihninizde ve bütün bedeninizde büyük bir fark hissedeceksiniz. Kendinizi daha huzurlu, daha hafif hissedeceksiniz. Ve negatif düşünceleri durdurmuş olacaksınız.

NoT: The Secret/Günlük Öğretiler (R.Byrne)adlı kitaptan alınmıştır.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Sizin Yorumunuz.!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...