FİRARİ MÜRDÜM ÇİÇEĞİ kitabım ÇIKTI okudunuz mu ?

25.1.16

Tek Sermayem Oğul


Sen ne vakit büyüdün oğul
Gölgeme sığmaz olmuş gövden
Soluk almaya mola vermiştim yaşamda
Bir hal hatır sormakmış meğer ömrümüz
Tek sermayem oğul

Kırık bir aşk hikâyesi ya da çorap söküğü değil
Etle tırnak ayrılışı bizimkisi
Sen nöbetlerinde gururla dimdik
Ben hasretlerinde duygularımın yıkılmış
Tek sermayem oğul

Tutuk nutkum baranı bal eyledim
Yağmurlar gözlerimi yoğurur ıslatmadan
Gelirsin diye yer döşeğini yüreğime serdim
Kapım açık gel üç beş nöbet sonrası ocağıma
Tek sermayem oğul

Beşiğinde uyur çığlıkların anadan üryan
Birlikte ne çok kelime çiğnedik saf katıksız
Yokluğunda cihana sığamadım ki
Dört yanı çivili tabuta nasıl katlanırım
Tek sermayem oğul


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Sizin Yorumunuz.!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...