FİRARİ MÜRDÜM ÇİÇEĞİ kitabım ÇIKTI okudunuz mu ?

27.2.16

EFT İle Arınmak


Sınırlayıcı inançları arınmada EFT’yi kullanmaya başlamanız için birkaç öneri. Basitçe söylersek iki parmağınızı meridyenlerin çok daha etkin uyarıldığı belli noktalara hafifçe vuracaksınız. İlki diğer elinizin kenarıyla karateye mahsus bir darbedir. Vuruş noktaları şunlardır.
·        Kaşınızın başlangıcı
·        Gözünüzün yanı
·        Gözünüzün tam altı
·        Burnunuzun tam altı
·        Ağzınızın tam altı (Çenenin üstü)
·        Köprücük kemiğinizin birleştiği yer
·        Koltuk altınızdan 10 cm aşağı

Gözlerinizi kapayarak başlayın. Derin bir nefes alın ve kendinize sorun. “............falancaya sahip olmak benim için ne kadar güvenli?” nasıl bir bolluk formu (ev, araba, vs) istiyorsanız bedeninize nasıl bir duygunun yayıldığının aynı zamanda da onu elde etmemeniz gerektiği ile ilgili düşüncelerin farkına varın. Direnci 0-10 arasında değerlendirin. Elinizin karate vuruş kenarına vuruş yapın. “Buna sahip olmak güvenlik hissettirmese bile kendimi derinden ve tamamen seviyorum ve kabul ediyorum.” Deyin. Sonra çeşitli yerlere vuruş yaparak “Bunu elde etmek benim için güvenli değil.” Deyin. Derin bir nefes alın ve direnç duygusunun azaldığını görmek için kendinizi kontrol edin. Rahatlama hissedene kadar tekrar etmeye devam edin. Şimdi istediğinizi hak ettiğinizi ne kadar hissediyorsunuz inanıyorsunuz bunu 0-10 arasında değerlendirin. Ve aynı uygulamayı “Buna sahip olmayı hak ettiğimi hissetmiyor olsam da kendimi derinden ve tamamen seviyorum ve kabul ediyorum.” Diyerek yapın.  “Neden bunu demek isteyeyim? Sadece pozitif olana odaklanmam gerekiyor.” Diyebilirsiniz. O zaman size şunu soracağım. Eğer yere bir şey dökerseniz onu görmezden gelerek yerdeki sadece temiz kısımlara odaklanmak akıllıca mıdır? Eğer ondan arınmazsanız zihninizden gerçekten temizleyebilir misiniz? Evet, onu temizleyin, boşaltın ve orada bir şeyler yokmuş gibi davranmadan istediğiniz yere hareket etmenin özgürlüğünü kendinize verin. Sınırlayıcı inançlarınızı temizledikçe gerçekten istediğiniz şeyle titreşimsel uyuma ulaşmanın özgürlüğünü kendinize verirsiniz. Hatta bilinçli olarak bunu yapmayı denemeseniz bile zamanın büyük bölümü de böyle olacaktır. Son bir şey daha EFT başka metotlarla birleştirildiğinde son derece etkin bir arınma aracı olabilmektedir. Hatta “Özür dilerim, Lütfen beni affet, Teşekkür ederim, Seni seviyorum.” Derken vuruşlar yaparak Ho’oponopono ile bile birleştirdim. Bir deneyin.

NoT: The Key (J:itale) adlı kitaptan alınmıştır.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Sizin Yorumunuz.!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...