FİRARİ MÜRDÜM ÇİÇEĞİ kitabım ÇIKTI okudunuz mu ?

9.2.16

Hatırlamak


Bu dünyaya hiçbiriniz öğrenmeye gelmediniz. Kanallığı, psişik yetenekler, bağlantıda olmayı öğrenmeyeceksiniz, zaten biliyorsunuz! Siz buraya HATIRLAMAYA geldiniz can dostlar. Hatırlamaya ve hatırlatmaya ve yeni realiteyi yaratmaya. Tanrısallığınızı keşfetmeye geldiniz.
Şimdi hatırlamanıza yardımcı olacak bir niyet vereceğiz. Biz buna Yüksek Bilinçsel evrensel uyumlama diyoruz.
Şimdi şunu söyleyin “Her şeyin farkındalığında olan Kutsal Bilinc’e kendimi açıyorum. Tüm rehberleri çağırıyorum ve beni evrenin bilincine uyumlu hale getirmelerini istiyorum. Evrensel uyumlama gerçekleştirildi”
Ellerinizi ayaklarınıza koyun ve şunu söyleyin “Bu topraklarda yürüyen ayaklarım hatırlasın”
Ellerinizin göbek deliğinizin altına koyun ve şunu söyleyin “eril ve dişil yönlerim dengelensin.”
Ellerinizi kalbinize koyun “ilahi sevgiye uyumlanyorum”
Ellerinizi alnınıza koyun “tüm realiteyi görüyorum”
Ellerinizi kulaklarınıza koyun "kozmik alemin bilgisini duymaya niyet ediyorum."
Ellerinizi hafifçe kafnızın tepesine koyun ve “evrensel bilinç aksın, akış tamamlansın. Birlik ve sevgi bilgilerinin, en yüksek birlik duygusunun yüklenmesini talep ediyorum”
Ve bu niyetlerinizi duyacağız ve sizin hatırlamanıza yardımcı olacağız.
Siz biziz,
Biz siziz
Hepimiz birlikteyiz.

BOLLUK BEREKET DUASI
Teşekkür ederim ALLAH'ım.
Simdi bilinçaltımda paraya ve bolluğa olan tavırlarımın içsel şifasını kabul ediyorum.
Bütün kalbimle bu iyileşmenin tüm yanlarını minnettarlık, teşekkür ve sevgiyle kabul ediyorum.
Sadece bir tek Yaratıcı Sebep vardır, o da ALLAH.
Sadece bir tek ortak bilinç vardır, o da ALLAH.
Sadece bir tek yaşam vardır, o da ALLAH.
Sadece bir tek öz vardır, o da ALLAH.
Sadece bir tek kaynak vardır, o da ALLAH.
Bu mevcut sürekli yayılan evren, ALLAH'ın medarı iftiharıdır.
Evren esnek, akıcı, ilerleyen bir yaratıdır.
Yaratıcılık, Bilinç, Hayat ve ALLAH'ın Özüyle birlikte tamamen canlıdır.
ALLAH, herkesin bu evrensel bolluk ve bereketin ihtişamını paylaşması demektir.
ALLAH benim için onun bolluk ve bereketini paylaşmam demektir.
ALLAH beni yarattı o halde onun isteğinin bir aracıyım.
ALLAH beni yarattı böylece benim içimden kendini gösterdi.
ALLAH beni ilahi sevgi ve bilgeliğin bir kanalı olmam için yarattı.
ALLAH'ın isteklerini yerine getirebilmek, onun işlerini yapabilmek ve
ALLAH'ın sevgisini alabilmek ve bu olası basarîyi meydana getirebilmek için evrendeki tüm olası kanallardan gelen bolluk ve berekete açığım.
Bolluk ve bereketin bana dönmesini hak ediyorum ve buna layığım.
Bu yüzden ALLAH'ın bolluk ve bereketin para, enerji, neşe ve sevgi kalıplarındaki sirkülâsyonunu kabul ediyorum.
Para benim için Tanrı’nın bana olan sevgisinin fiziksel manifestosudur.
Para, ALLAH'ın mali işler dünyası ruhunun dolaşımıdır.
Para,ALLAH'ın hayatımdaki hareketidir ve herkese karsı harika bir biçimde, bütünsel olarak bir kutsanmadır.
Evrenin bolluğuna dâhil olmak benim doğuştan gelen hakkımdır.
Parasal bolluğa sahip olmayı hak ediyorum ve hayatımda bu parayla zenginleşiyorum.
Tüm istediklerim ve ihtiyaçlarım için gerekenden daha fazla paraya sahibim.
Her zaman paramı akıllıca ve sorumluca kullanıyorum.
Parayla ilgili cömerdim ve onu hem kendim hem de diğer tüm kişilerin en yüksek hayrına olması için dolaştırıyorum.
Paranın bana ve diğerlerine iyi olduğunu biliyorum.
Para, ALLAH'ın hayatımdaki aktivitesinde, banka hesaplarımda, yatırımlarımda ve elimi koyduğum her şeydedir.
Benim param ALLAH'ın parasıdır:
İçeri ve dışarı akmasına izin veriyorum.
Bütün düşlerimi yerine getirmek için gereken desteği sağlayacak olan paranın kullanılabilir olduğuna olan inancıma her zaman güveniyorum.
Paramı verdiğimde, onun bana binlerce kat daha fazla geleceğini biliyorum.
Para bana özgürlük getirir.
Para beni keyiflendirir:
Onu takdir ediyorum ve ALLAH’a onun için teşekkür ediyorum.
Bu özgürce akan bolluk ve bereketin her zaman bana aktığını ve Dünya sona ermeksizin devam edeceğini biliyorum ve bileceğim.
Tüm bu inançlarımı simdi gerçekliğime dönüştürüyorum.
Amin.
Sevgiyle,
 ışık

VARLIĞIMIN TANRISI; YÜCE YARATICI…
EĞER BEN, AİLEM, AKRABALARIM VE ATALARIM BAŞKA BİRİNİ, AİLESİNİ, AKRABALARINI VE ATALARINI
DÜŞÜNCELERİMİZLE, SÖZLERİMİZLE, DAVRANIŞLARIMIZLA YARADILIŞIMIZDAN ŞU ANA KADAR GEÇEN SÜRE ZARFINDA
BİLEREK YADA BİLMEYEREK, GÜCENDİRDİYSEK, SENDEN AF DİLİYORUZ….
BUNUN TÜM OLUMSUZ ANILARI, ENGELLERİ, ENERJİLERİ , BLOKAJLARI TEMİZLEMESİNE SAFLAŞTIRMASINA, YOK ETMESİNE
VE BU İSTENMEYEN ENERJİLERİN SENİN SAF SEVGİN VE SAF IŞIĞINLA SAF ENERJİYE DÖNÜŞMESİNE, ARINMASINA, SERBEST KALMASINA İZİN VER.
VE BU OLSUN.
AMİN

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Sizin Yorumunuz.!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...