FİRARİ MÜRDÜM ÇİÇEĞİ kitabım ÇIKTI okudunuz mu ?

25.2.16

Yıka Beni Anne


Hangi anız ateşi kavurdu ki yüreğini
Silemeden alın terimi
Hangi edepsiz kesti soluğunu alaca karanlıkta
Bulamadan yolunu gönül kıblesinin

Kitabesini sırtlamışken ana/dilin
Varlığını inkâr etmeye yeltenen kim
Daha gün aşmamışken çocuk boyumu
Kim ç/alıp defnetti yamalı bohça yaşantını

Varıp dergâhını tavaf etmeden pirimin
Aşkın gül bengine hiç semah dönemedim
Yoksa öfkeyi kuşanma vaktimidir
Çiğnenen çığlıklarıyla acı yoksulluğu

Şimdi ellerim korku ç/ağında
Susmak bilmiyor çın çın sesler
Bir ben suskun sende anne!
Birde yıldızlı baharlara dik başın

Namlu alnımı öpüyor tırpanıyla
Yıka beni dualarında anne
Yıka kirlileri ki sevgi doldursun çocuklar
Yoksa bir koşu ölüm mü tatmalıyım yalnızlığımla


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Sizin Yorumunuz.!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...