FİRARİ MÜRDÜM ÇİÇEĞİ kitabım ÇIKTI okudunuz mu ?

3.3.16

Firari Mürdüm Çiçeği


Ağzı şiir kokuyor
Gece yola çıkanlar uykusuz
Kelimeler takılır yüksek gerilime
Nefesler ardına iz
Dillerde bir yanık türkü
Firari mürdüm çiçeği

Sağım solum tüm yön acı
Kent y/ürüyor önümde
Bölünür atlas gece makasla
Gülmez kuzeyin buğulu yamaçları
Sis bulutlar öbek öbek gökyüzünde
Firari mürdüm çiçeği

Kökünden gün döker ölüme
Sabahın güneyli gözleri
Ve düşer jilet kesiği izler
Elindeki çiğ topraklara
Kara toprağa gönülden bağlıdır
Firari mürdüm çiçeği

Geçmiş yarına sıkılı kurşun
Durur namluda gelecek hep
Pervaza sıkışık uçuk yüzlü mavi
Bir dalı kuru gülün avluda
Sevgiye ağıtlar damıtır
Firari mürdüm çiçeği


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Sizin Yorumunuz.!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...