FİRARİ MÜRDÜM ÇİÇEĞİ kitabım ÇIKTI okudunuz mu ?

25.4.16

Harput Kimün


Adım sorarsaz ABDÜL Soyadım AZİZ
Melmeketim aha da size esgü bir şeher CIC VIZ ELAZİZ
YUHARIŞEHER gibiyim artık gülmeyi GAYABAŞINDA bırahtım.
Hakka aşgın postunu EVLÜYALAR YOLU’na serdim.
Harlı hevesü de BUZLUĞ’a goydumki sorma getsin.
Şindü de GAZİ CADDESİ gadar yorgun, BEYAZPIHAR gadar yıhıh,
TOPTOP gadar başı belalı, İSTASYON gadar vedalara alışıhım.
En möhümi de ne bilimisiz?
HARPUT kimi ÜÇ LÜLELİ’den GÖLLÜBAĞ'a gadar yabancıyım.
Yane annayacağuz yorğun ELAZÜZ kimüyüm ha GAKKOM.
Uzağdan bahana ışıl ışıl görini emme hele bi içerüme bah nasi yanim.

Velekim BALAK GAZİ gadar asil SÜT GALA'sı kimün timtük ayahtayum GAKKOM...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Sizin Yorumunuz.!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...