FİRARİ MÜRDÜM ÇİÇEĞİ kitabım ÇIKTI okudunuz mu ?

6.5.16

Altı Mayıs Denizin


 Kurşundan ağır yüreklerde
Güneşin bombaladığı kitaplara yıldız işliyorum
Kendi ecel terlerimi dökerek
Bacakları varisli buzdan mermere çizdim gölgemi

Ötede Rum Kilisesi’ne bitişik mey/hanem
 Garsonun  bir kadeh sabır ikramıydı bana
Öğlen güneşinde günah sevap el ele molada
Yakıyor gökyüzü sobasını düşünürken denizimi

An’da dalıyorum derinliklere dip  vurgununa hazırım
Çarşaflarını k/aralıyorum patiskaların b/itiyor
Kalem ve mürekkep balığı acil yardıma yetişir
Yeniden şiir d/üzüyor kâğıdını altı mayısta Deniz’in

Bilsen nasıl zangırdadı Arnavut kaldırımları
En önde sıkılı yumruğuyla uzun devrim koşusundaydı
Güzel en kısa metrajlı filmini
Ç/ekemeden geçiyoruz alanlardan

Hep mayıslarda mı aklımdasın,  haşaaa
İnadına alnına karanfil sürdüm
Soğuk namlusuna devrimlerin  kurşun yerine
Sevgi dolu göğsümde yediveren açasın diye

                                                                                                    

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Sizin Yorumunuz.!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...