FİRARİ MÜRDÜM ÇİÇEĞİ kitabım ÇIKTI okudunuz mu ?

20.5.16

Hele Birde Bana Sor


Boş şişeleri kuytu köşeleri
Viran şehirleri kuru nehirleri
Ağlayan gözleri
Çaresiz bitmiş sevgileri
Hele birde bana sor

Voltaya mahkûm adımları
Hesapsız davanın kanlı sorguları
Nefere görünmez şafakları
Bekçinin bastığı karanlıkları
Hele birde bana sor

Siyasi zoraki marşları
Açlıktan guruldayan karınları
Fukaranın feryat figanları
Huşuyla dinlenen ezanları
Hele birde bana sor

Bir masumun çığlığını
Duru mavinin sığlığını
Kara sevdalının talan bağrını
Özlemin dayanılmazlığını
Hele birde bana sor

Tozlu yolu kayıp sılayı
Duvaksız ellere gelin kınayı
Yaz başında serin kurnayı
Mevsimlere isyan göçmen turnayı
Hele birde bana sor

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Sizin Yorumunuz.!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...