FİRARİ MÜRDÜM ÇİÇEĞİ kitabım ÇIKTI okudunuz mu ?

3.8.16

Aura Renginizi Bulun


Kendinizi nasıl görüyorsunuz?

A – Günü meditasyon yaparak geçirdiğim basit bir hayatım var
B – İnsanlara yardım etmeyi gerçekten çok severim ve muhtaç olanlara hep yardım etmeye çalışırım
C – Organik yiyecekler, vitaminler ve yoga ilgi alanımdır Kolaylıkla arkadaş edinebilirim
Ç – Her zaman grubu eğlendiren kişi benimdir Başka insanlarla olmayı ve sohbet etmeyi çok severim
D – Çok anlayışlıyımdır ve diğer insanların duygularına önem veririm
E – Çok atletik bir insanım ve insanlar genelde enerjimi saldırganlıkla karıştırırlar çünkü çok mücadeleci bir yapıdayım
F – Çok duygusalım ve acıklı olaylar karşısında hemen ağlarım Birini acı içinde görmeye dayanamam

Çalışma arkadaşlarınız sizin hakkınızda ne söylüyor?

A – Elbiselerim kirlenecek mi? Eğer kirlenecekse, o zaman yapamam
B – Evet evet evet Birine hayır demekten nefret ederim
C – Okulda en sevdiğim derslerden biri de teknoloji ve tasarım dersidir, el zanaatlerini severim
Ç – Evet, yüksek beklentilerim olduğunu biliyorum, ama ben mükemmeliyetçiyim
D – Sadece önüme projeyi koy ve bunu yapamayacağımı söyle
E – Ekibim için ne gerekirse yaparım
F -Şimdi dinleyin, yapacağımız şey şu Takım kaptanı olmamın bir nedeni var

Nasıl bir insansınız?

A – Yaratıcı imgeleme teknikleriyle çalışırım
B – Başkalarına hizmet etmek için burada olduğuma inanıyorum Yardım etmek için ne gerekiyorsa yaparım
C – Ben kalabalıktaki asiyim Yapmamamı söyle, tek amacım onu yapmak olur
Ç – Konuşmayı, bilgi paylaşmayı ve insanları tanımayı severim, yazar ve oynarım
D – Aerobik yapmayı, spor yapmayı ve fiziksel yeteneklerimi test eden herşeyi severim
E – Çok çabuk sinirlenirim
F – Sonsuza kadar öğrenciyim, herşeyi öğrenmek isterim

Arkadaşlarınız sizi nasıl tanımlar?

A – Çok geniş bir hayal gücüne sahiptir Harika bir yazar olur
B – Aziz gibidir, gerçekten; tanıdığım en bağışlayıcı insan
C – Tam bir sanatkardır, tanıdığım en yaratıcı insan
Ç – Tanıdığım en sevgi dolu insandır
D – Kendine vereceği zararı düşünmeden, insanları kurtarmak için yanan binaya girer
E – Ayakları yere sağlam basar
F – Kendine çok güvenir ve başkasına ihtiyaç duymaz

En çok neyi seversiniz?

Bayanlar :
A – Makyaj çantamı ve bir sürü parfüm
B – Evim, tam istediğim gibi dekore edildi
C – Marka kıyafetler Tam bir şıklık örneği olmak istiyorum
Ç – Tabi ki mücevherler
D – Kurabiyeler, şekerler, çikolaya; tatlı olan herşey
E – Bitkiler Birsürü bitki ve çiçek
F – Romantizm Onsuz hayatın bir anlamı yok ki

En çok neyi seversiniz?

Baylar :
A – Traş bıçağı, aftershave ve manikür setim
B – Rahat deri koltuğum ve geniş ekran televizyonum
C – Kredi kartım, şehirdeki en iyi terzi için
Ç – Tabi ki spor arabam
D – Bana pizza, patates ve bira verin
E – Yürüyüş yapmak ve açık havada olmak
F – Kız arkadaşımla partilere gitmek

Hangisi gerçek sizsiniz?

A – Bir hayalim var Geleceği çok açık ve net bir şekilde görebiliyorum ve hayallerimi nasıl gerçekleştirebileceğimi biliyorum
B – Konuş benimle Bana herşeyi anlatabilirsin ve ben de her kelimesini duyarım
C – Beni kilitleme Anı yaşamak istiyorum
Ç – Doğaya tutkunum, kendimi huzurlu hissedeceğim yeri arıyorum
D – Bir karşılığı olduğunu bildiğim sürece, risk almaktan korkmam
E – Yanlız olmayı tercih ederim
F – Bağırma ve sinirlenme Üzgün ve sinirli olan benmişim gibi hissediyorum

En zayıf noktanız hangisidir?

A – Gözlerim ruhumun pencereleridir ve benimkiler sürekli ağlar
B – Sanırım yeterince konuşmuyorum, çünkü çok konuştuğumda boğazım ağrıyorI
C – Hazımsızlık Baharatlı yiyecekleri çok seviyorum ama vücudum onlara tolere edemiyor
Ç – Ciğerlerim Nefessiz kaldığımı hissettiğim zamanlar oluyor
D – Kaslarım, egzersiz yaptığımda ağrıdan duramıyorum
E – Sinir sistemim, çok çabuk gerilip tedirgin oluyorum
F – Başım çatlayacak gibi hissediyorum Sık sık başağrıları çekiyorum

Aura Renk Analiz Sonuçları :

A lar çoğunlukta ise : İndigo (Lacivert)
B ler çoğunlukta ise : Mavi
C ler çoğunlukta ise : Sarı
Ç ler çoğunlukta ise : Yeşil
D ler çoğunlukta ise : Turuncu
E ler çoğunlukta ise : Kırmızı
F ler çoğunlukta ise : Mor

* alıntıdır

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Sizin Yorumunuz.!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...