FİRARİ MÜRDÜM ÇİÇEĞİ kitabım ÇIKTI okudunuz mu ?

6.8.16

Xa Dardakım


Kijan dar mın kavuldıke
Xa dardakım
Kijan aw mın dıxazi navda
Xa andakım

Ro ser mıra naxengi kı
Xa paskım
Xunderi mında ba çar nale
Eze ji xa nasnakım

Xina zuye ro ne çüye awan
Mıriyan dırewın ber maran
Zari sorage be kesin deri duwaran
Xani xıraweye du xel nakevi pexerigan

 ***ASAYIM KENDİMİ***

Hangi ağaç beni kabul ederki
Asayım kendimi
Hangi su beni isterki
Kendimi kaybedeyim

Gün benim üzerimde görünmüyor ki
Kendimi açayım
Dörtnala yüreğimde rüzgâr
Ben kendimi tanıyamıyorum

Batmadı hala gün erken
Ölüler kaçar önünden yılanların
Duvar dibinde soragin kimsesiz çocukları
Bacasından duman çıkmaz yıkık evin

NoT: Şiir hiç bir amaç ayrım yapmadan kırmanci şiveyle kürtçe ve türkçe TARAFSIZCA yazılmıştır.


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Sizin Yorumunuz.!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...