FİRARİ MÜRDÜM ÇİÇEĞİ kitabım ÇIKTI okudunuz mu ?

5.11.16

İnsanlığım Pazarlar


Ötede nasılda insanlığım pazarlar
Nice gülüşler olur ki akreptir bana
Aksırır inancım kayıtsız cenin şeklinde bana
İçimde başlar bozuk homurtulu yolculuklar bana
Eğilip dizilir mezarlar hissiz gülümser bana

Beride nasılda insanlığım pazarlar
Serpiştirip atınca kaya tuzunu avuç avuç
Dem vurur ayrılığa ayaklarım avuç avuç
Asılır saçlarım asırlık ağaçlara avuç avuç
Vakitsiz dökülür şakaklarıma avuç avuç

Geride nasılda insanlığım pazarlar
Hangi kekeç dili yuduysam dibinde az buhar 
Harladığım nice kara kazanlarda sis buhar
İçinde/kini tutuk ninniler kaynatır sulu buhar
Gayri darına durulmaz divanında flu buhar

İleride nasılda insanlığım pazarlar
Bir bakarsın kuşlar göçer üstüme
Sonra anlarım ki puştlar çöker üstüme
Sanırsın kızgın yağ gölgesi düşmüş üstüme
Bakarım körün oğlu nara sürmüş dilime


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Sizin Yorumunuz.!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...